لوازم دسته دوم

کاربر گرامی این قسمت از سایت(کالاهای دست دوم) به منظور تسهیل در امر خرید و فروش مستقیم کالاهای نو و یا دست دوم شما که دیگر برایتان استفاده ای ندارد راه اندازي شده است. لذا قبل از گذاشتن هرگونه سفارشی در اين قسمت، حتما موارد و نکات زير را بدقت مطالعه و رعايت فرمايید:

*  قابل توجه اینکه سایت تی نی نو هیچگونه تعهد و مسئولیتی در مورد کیفیت، نوع وسایل و تجهیزات ارائه شده، قیمت گذاری و خرید و فروش هایی که  توسط کاربران در این بخش انجام می شود ، را ندارد. صدق فروشنده در بيان کيفيت و سلامت اجناس و رد و بدل شدن پول و جنس و ساير موارد مرتبط به اين خريد و فروش، به عهده طرفين معامله بوده و در صورت بروز هرگونه اختلاف و مشكلي، سايت تی نی نو مسئوليتي در اين باره نخواهد پذيرفت.

*  جهت جلوگیری از بروز هر گونه مشکلات و سوء استفاده های احتمالی، مبادله (تحویل کالا و یا تحویل وجه کالا ) بصورت تلفنی صورت نگیرد و حتما سعی کنید مبادله بصورت حضوری انجام شود.        

1- شما می بایستی حتما در سایت تی نی نو ثبت نام و عضو شوید .

2- کالا می بایستی مرتبط با حوزه فعالیت سایت تی نی نو (محصولات تخصصی مادر و کودک) باشد.

3- سفارشهای خرید و فروش کالاهای مرتبط با سایت ، توسط مدیرت سایت بررسی شده و در صورتی که  كليه ي موارد رعایت شده باشد تایید خواهند شد. تایید سفارش ها و انتشار حداکثر بعد از 24 ساعت انجام مي گردد. سفارش هایی که موارد را رعایت نکرده باشند با عرض پوزش بدون اطلاع کاربر تایید نشده وحذف می‌شوند.

4- قیمت کالاهای مورد نظر در فرم سفارش می بایستی قید شده باشد. لذا توصیه مي شود حتما قبل از اقدام برای قیمت گذاری سفارش فروش، تحقیقات لازم خود را انجام دهید.

5- لازم است کاربران جهت موفقیت و سرعت در فروش ، صداقت را رعایت نموده و شرایط دقیق محصول  را بیان کنند و رعایت انصاف را در پیشنهاد قیمت بنمایند.

6-خواهشمند است در صورت انصراف و  یا انجام معامله خود، حتما از طریق ورود به سایت در پروفایلتان سفارش مربوطه را حذف نمایید.

 كاربران محترم، جهت هر گونه راهنمایی بیشتر (از طریق راه های ارتباطی ذکر شده) با ما تماس بگیرید.