مشاوره و تماس

مشاوره و تماس

سیاست حفظ حریم خصوصی

تی‌نی‌نو با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های تی‌نی‌نو قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، تی‌نی‌نو جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و تی‌نی‌نو تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
همچنین تی‌نی‌نو ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه تی نی نو را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

این وب سایت ، خود را متعهد به حفاظت از حریم خصوصی همه بازدیدکنندگان می‌داند. ما از اقدامات امنیتی استفاده می‌کنیم تا اطلاعات شما را از دسترسی اشخاص غیر مجاز و عملکردهای غیر قانونی، خسارات اتفاقی، تخریب و نقصان مصون نگاه داریم.. در موارد خاص ممکن است سایت ما حاوی لینک‌های الکترونیکی به سایت‌های دیگر باشد. در صورتی که بخواهید از این سایت‌ها بازدید کنید، خط مشی حفظ حریم خصوصی و اولویت‌های حریم خصوصی آن‌ها معتبر خواهد بود

برخی از داده‌ها ، که بر روی سرور ما ذخیره می‎شود، داده‌هایی است که شما، به طور داوطلبانه و از طریق تکمیل فرم ها ارائه داده اید؛ در حالی که سایر داده‌ها به طور خودکار جمع‌آوری می‌شود. ما هیچ گونه اطلاعاتی که متضمن هویت بازدیدکننده باشد جمع آوری نمی کنیم؛ مگر اینکه شما اطلاعات شخصی خود را مکاتبه کرده باشید(در برخی قسمت‌های مشخص از وب سایت حاضر، شما می توانید متن، فایل، تصویر، عکس، ویدئو، صوت، آثار موسیقی، آثار نگارشی، اشتراک گذاری متن و دیگر مطالب و محتویات را برای مقاصد خاص موردنظر وب سایت ارائه نمایید)

برخی از تبلیغات وب سایت، ممکن است در پیوند با تبلیغات شرکت‌های ثالث غیرمرتبطی باشد که به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی کاربر با شخص ثالث را پیشنهاد می کنند. ما تحت هیچ شرایطی اطلاعات خصوصی و شخصی شما را به اشتراک نمی گذاریم؛ با این حال، در صورت تمایل، خود قادر به اشتراک-گذاری خواهیدبود.
لطفا توجه نمایید که لینک های ارائه شده به وب سایت های ثالث، جهت آسودگی خاطر شما پیشنهاد شده و وب سایت های مزبور تحت کنترل  ما نیست و در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی آنها اختیاری نداریم. لذا، بررسی سیاست حفظ حریم خصوصی این وب سایت ها بر عهده شما است.

ویرایش و تغییر اطلاعات شخصی:
شما می توانید کلیه اطلاعات شخصی خود را در بخش مربوط به حساب من تغییر داده و ویرایش کنید. این اطلاعات شامل کلیه اطلاعاتی است که شما در سایت تی‌نی‌نو وارد کرده اید.
حساب شما توسط شما قابل حذف شدن از سیستم نمی باشد و تنها توسط مدیریت امکانپذیر است.

محدودیت دسترسی به اطلاعات:
تی‌نی‌نو دسترسی کارمندان خود به اطلاعات کاربران را محدود نموده و تنها کارمندانی که ارتباط مستقیم با کاربران دارند٬ دسترسی به کلیه اطلاعات خواهند داشت.
کلیه رمزهای عبور به صورت رمز شده در پایگاه داده های تی‌نی‌نو نگهداری شده و در فرآیند رمزگذاری بیشترین تلاش در استفاده از الگوریتم ها و روش های پیشرفته شده است.
کلیه اطلاعات مربوط به سیستم تی‌نی‌نو در زیرساخت های محافظت شده و در مکان های امن نگهداری می شوند.

 

امیدواریم که با رعایت بیشترین میزان در حفاظت از اطلاعات شما٬‌ اطمینان خاطر لازم به شما مشتریان گرامی در استفاده از سیستم تی‌نی‌نو را داده باشیم. در صورت هرگونه سوال و یا پرسشی٬ درخواست خود را تلفنی و یا از طریق بخش تماس با ما به اشتراک بگذارید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من